عضویت
انجمن های خانه تئاتر

















اخبار و اطلاعیه های خانه تئاتر
جدیدترین اخبار خانه تئاتر
جدیدترین اخبار سایت
- مهلت پرداخت حق عضویت سال 1403 و 1404 تا پایان تیر تمدید شد
- برنامه های رادیویی، در انجمن مدرسان تئاتر، تولید خواهند شد
- توکا به ایستگاه ۸۳ رسید
- مشاوره حقوقی خانه تئاتر معرفی شد
- نرخ حداقل دستمزد خدمات «رسانه و ارتباطات تئاتر» در سال ۱۴۰۵ تعیین شد
- تمدید فراخوان بیست و پنجمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر
- پیام انجمن بازیگران خانه تئاتر برای بهروز رضوی؛ طنین او در خانهی امنِ زبان باقی ماند
- انتشار فراخوان دومین همایش ملی نمایشنامهپژوهی با محور ویژه مطالعات تئاتر ایران در دهههای ۱۳۲۰ و ۱۳۳۰
- دیدار اعضای انجمن مدرسان با مدیرکل هنرهای نمایشی/استقبال مدیریت فرهنگی از طرحهای جدید تئاتری
- شهرزاد جواهری رهسپار منزل ابدی شد
- انتخابات انجمن نمایشگران حرکت برگزار شد
- عضو کانون نمایشگران خیابانی خانه تئاتر درگذشت
- بهروز رضوی درگذشت
- آرش دهقانشاد تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت
- بیش از ۶ هزار نفر از ٧ نمایش روی صحنه دیدن کردند

مهلت پرداخت حق عضویت سال 1403 و 1404 تا پایان تیر تمدید شد
ژوئن 23, 2026
16:08
بدون دیدگاه
توضیحات بیشتر »

برنامه های رادیویی، در انجمن مدرسان تئاتر، تولید خواهند شد
ژوئن 23, 2026
12:56
بدون دیدگاه
توضیحات بیشتر »



نرخ حداقل دستمزد خدمات «رسانه و ارتباطات تئاتر» در سال ۱۴۰۵ تعیین شد
ژوئن 21, 2026
14:18
بدون دیدگاه
توضیحات بیشتر »

تمدید فراخوان بیست و پنجمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر
ژوئن 20, 2026
11:19
بدون دیدگاه
توضیحات بیشتر »
بیشتر بدانیم
موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر
موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر در زمستان سال 78 توسط عده ای از هنرمندان و مسئولان وقت تئاتری پایه گذاری شد. زمانی که دکتر حسین سلیمی رئیس وقت مرکز هنرهای نمایشی دو سالی از مدیریتش در این سمت میگذشت. او به همراه دکتر مجید شریف خدایی (رئیس وقت شورای نظارت و ارزشیابی این مرکز )، لاله تقییان (مسئول انتشارات نمایش و سردبیر ماهنامه نمایش)، حسن قرایی(مسئول وقت امور مالی مرکز هنرهای نمایشی)، ایرج راد (بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر)، بهروز غریبپور (نویسنده و کارگردان)، آتیلا پسیانی (بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر) و دکتر محمود عزیزی (بازیگر ، مدرس، پژوهشگر و کارگردان تئاتر) و اصغر همت (بازیگر) در دفتر مرکز هنرهای نمایشی گرد آمدند و پایه گذار نهاد صنفی شدند.